Hejjj. Jest dokładnie 23:23 :). Mam nadzieję, że Wigilia upłynęła wam w spokoju i zdrowiu :) Myślę, że na pewno wspaniale było spotkać się w gronie rodzinnym. Może pochwalicie się co dostaliście ;D? Ja dostałam kapcie renifery, EOS'a granat-malina, grę 5 sekund, wiele słodyczy, oraz co najważniejsze szczęście mojej rodziny z ich podarunków <333 Życzę wam, żeby spełniły się wasze wszelkie marzenia i widzimy się prawdopodobnie w roku 2017! Papa :**
PandziaaEma <333
PlotEmki :)
Ten blog właściwie nie powinien mieć żadnej nazwy. Będzie o różnych rzeczach bardziej ciekawych lub mniej. Pisze go oczywiście ja iiii najprawdopodobniej mój komputer ;) Nie mam w ogóle pomysłu co napisać w tym opisie X.X Dobra koniec xoo Sami zobaczycie o co chodzi ;)) Papa :**
sobota, 24 grudnia 2016
niedziela, 20 listopada 2016
Piosenki ;))
No heeejjj ;)) Trochę mnie nie było. Nie miałam pomysłu na ŻADEN post. Już się pozbierałam ;)) To już prawie 2 tygodnie. Dzisiaj wstawię kilka piosenek które naprawdę lubię i może wam się spodobają ;) Zapraszam :***
Adam Jensen-Sandcastles (ToWonder x Severo Remix)
Cash Cash-How To Love feat. Sofia Reyes (Boombox Cartel Remix)
DJ Snake-Let Me Love You (BOXINBOX & LIONSIZE Cover Remix)
Alan Walker-Sing Me To Sleep
AWOLNATION-Run (Audio)
Eiffel 65-Blue (KNY Factory Remix)
Jetta-I'd Love to Change the World (Matstubs Remix)
Justin Timberlake-Can't Stop the Feeling (Lyrics Video)
Krewella-Come And Get It (Razihel Remix)
Major Lazer-Light It Up feat. Nyla & Fuse ODG [Remix] (Official Lyric Video)
Mickey Valen-Meet Me feat. Noé
Shawn Mendes-Stitches (Official Video)
Sia-Cheap Thrills (Performance Edit)
Sporty-O-Let Me Hit It
Twenty One Pilots-Stressed Out (Lyrics)
The Chainsmokers-Closer feat. Halsey (T-Mass Remix)
The Chainsmokers-Don't Let Me Down (Illenium Remix)
Twenty One Pilots-Heathens (DISTO Remix)
WOLFE-Under the Covers feat. Emma Sameth
Y&V-Lune
Zara Larsson-Never Forget You (Price & Takis Remix)
To już wszystkie piosenki, które chciałam wam pokazać ;)) Może się wam spodobają. Ja je bardzo lubię :DD Pozsdrawiam was :**
PandziaaEma :3
wtorek, 8 listopada 2016
Mój aniołek ma skrzydełka
Witam. Dzisiaj będzie smutny post. Przynajmniej dla mnie bardzo przykry. Otóż dzisiaj rano umarł mój mały aniołek, Łatuś. Miał 2,5 roku. Wczoraj wieczorem miał jakby paraliż tylnych łapek a dzisiaj mama zauważyła u niego gulkę w przełyku. Nie wiem co mam ze sobą robić. Czuję pustkę. Nie ma jednego bardzo ważnego dla mnie członka rodziny. Strasznie ciężko mi o tym pisać. To jest bardzo krótki post. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Może wiecie jak mogę się z tym pogodzić bo chodzę po domu jak trup i płaczę. Proszę napiszcie mi jakiś komentarz będę bardzo wdzięczna.
Chciałam was tylko zawiadomić. Jak dojdę do siebie to spróbuję coś napisać. Nie wiem kiedy. Nikt nie wie. Mam nadzieję, że w miarę szybko bo naprawdę nie mogę. Od tego wszystkiego kręci mi się w głowie
Jeśli macie jakieś zwierzątko życzę wam z całego serca żeby żyło jak najdłużej. Wiem jaki to ból pogrzebać przyjaciela. Niech pocieszają i zabawiają was wszystkich.
To wszystko co chciałam napisać. Jeśli możecie to zostawcie jakiś komentarz, na pewno poprawicie mi humor. Pozdrawiam
PandziaaEma
Chciałam was tylko zawiadomić. Jak dojdę do siebie to spróbuję coś napisać. Nie wiem kiedy. Nikt nie wie. Mam nadzieję, że w miarę szybko bo naprawdę nie mogę. Od tego wszystkiego kręci mi się w głowie
Jeśli macie jakieś zwierzątko życzę wam z całego serca żeby żyło jak najdłużej. Wiem jaki to ból pogrzebać przyjaciela. Niech pocieszają i zabawiają was wszystkich.
To wszystko co chciałam napisać. Jeśli możecie to zostawcie jakiś komentarz, na pewno poprawicie mi humor. Pozdrawiam
PandziaaEma
poniedziałek, 31 października 2016
Happy Halloween :))!
Hejka. Dzisiaj 31 października czyli Halloween :)! Tym, którzy obchodzą w jakiś sposób Halloween życzę udanej zabawy ;)! Ja dzisiaj idę do koleżanki na maraton z horrorami :D Nie mogę wam żadnych polecić, ponieważ sama potrzebuję tego, żeby ktoś podał mi jakieś fajne horrory ;)) Mogę wam podać przykład jak zrobić jakieś ozdoby (które robiłyśmy same z własnego pomysłu, ale myślę, że w internecie będzie ich dużo ;DD). Oczywiście będą one bardzo proste i można je zrobić z rzeczy, które na pewno macie w domu. Więc zaczynajmy:
1. Wiszące nietoperze
Potrzebne materiały:
-czarna kartka (blok dowolny)
-czarna plastelina lub modelina
-biała plastelina lub modelina
-ołówek
-gumka do mazania (jeśli potrzebujecie)
-nożyczki
-nitka (ważne żeby była jak najmniej widoczna)
-igła
-sznureczki, koraliki i inne ozdoby (jeśli chcecie ozdobić swojego nietoperza)
Jak zrobić:
1. Bierzemy kartkę i ołówek. Zaczynamy rysować kształt nietoperza. Jeśli macie z tym problem możecie wydrukować szablon lub wyciąć z jakiejś gazetki. Jeśli wam coś nie wyjdzie możecie zmazać to gumką (wow :ooooo)
2. Narysowany wzór dokładnie wycinamy nożyczkami (im dokładniej tym nietoperz będzie wyglądał lepiej :])
3. Bierzemy białą plastelinę i dzielimy ją na pół. Z połówek robimy dwie kuleczki (nie mogą być za duże!!). Przyklejamy kuleczki w miejscu, w którym chcemy mieć oczy i lekko je ''spłaszczamy'' :DD
4. Teraz bierzemy czarną plastelinę i również ją dzielimy. Formujemy mniejsze kuleczki i przyczepiamy je na białych. Lekko spłaszczamy :]]
5. Teraz ponownie bierzemy białą plastelinę i tym razem robimy z niej bardzo malutkie kuleczki. Przyczepiamy ją do czarnej według uznania (tym razem nie spłaszczamy :]])
6. Ok mamy już oczy. Teraz pora na jakieś ozdoby. Oczywiście nie musicie ich robić jeśli nie chcecie. Niech to będzie wasz wymarzony nietoperz, którego ozdobicie według chęci.
7. Ostatni krok czyli przyczepienie nietoperza. Nawlekamy nitkę na igłę i wbijamy w głowę albo w nóżki (zależy jak chcemy żeby wisiał). Gdy przewleczemy zawiązujemy nitkę na 2 razy.
8. Tadam! Skończone! Teraz tylko pozostało wyeksponować waszego nietoperza w jakimś widocznym miejscu, żeby wszyscy mogli go podziwiać.
2. Lampiony
Potrzebne materiały:
-bibuła (najlepiej cienka)
-słoik
-kolorowe kartki
-klej (dobry)
-nożyczki
-ołówek
-gumka (opcjonalnie)
-wkłady do świeczek
-wstążeczka lub sznureczek
Jak zrobić:
1. Bierzemy wkład do świeczki. Na jego spód wyciskamy klej i przyklejamy do środka słoika
2. Bibułą obklejamy cały słoik. Sznureczkiem związujemy górę słoika na kokardkę.
3. Na wybranym kolorze kartki rysujemy wzór jaki chcemy. Wycinamy go dokładnie (im dokładniej tym estetyczniej)
4. Bierzemy nasz wzór i przyklejamy klejem do słoika.
5. Gotowe! Teraz możemy sobie zaświecić nasz lampion! Uwierzcie mi, pięknie wygląda po zmroku :)))
3. Duszki na ścianę
Potrzebne materiały:
-biała kartka
-czarna kartka
-czerwona kartka
-różowa kartka (opcjonalnie)
-ołówek
-gumka (opcjonalnie)
-nożyczki
-klej
Jak zrobić:
1. Bierzemy kartkę i rysujemy kształt duszka.
2. Wycinamy naszego duszka. Z czarnej kartki wycinamy 2 kółka
3. Ponownie bierzemy białą kartkę i wycinamy mniejsze kółeczka
4. Przyklejamy czarne kółka do duszka, a potem białe kółeczka do czarnych
5. Mamy oczy więc teraz czas na buzię. Wycinamy kształt buźki z czerwonego papieru, a potem z różowego robimy języczek (według uznania :]])
6. Przyklejamy buzię z językiem do duszka
7. I koniec :)! Teraz możemy umiejscowić duszka gdzie chcemy. Np. na oknie lub na ścianie :DD
Mam nadzieję, że ten krótki poradnik podsunął wam jakiś pomysł :DD Wiem, że jest pełno takich poradników, ale ja po prostu musiałam dodać swoją wersję :)) Oczywiście nie korzystałam z żadnych innych blogów z tego typu postami a jedynie z mojej głowy :)) (zdjęcia znalezione w Google grafika ;]]) Pozdrawiam was serdecznie i życzę strasznego Halloween ;)
PandziaaEma :))
wtorek, 25 października 2016
Rodzeństwo..
No hej :) Zastanawiałam się właśnie nad nowym postem na bloga. W tej właśnie chwili wbił mi do pokoju brat. Może o nim trochę opowiem ;)
Ma na imię Antoś-urodził się 15.05.14. Mały blondynek z głębokimi niebieskimi oczami.
Ma bardzo słodką twarzyczkę i duuże policzki (Tak xD). Bardzo lubi robić skrzywione miny. Rozumie dosłownie wszystko co się do niego powie, ale sam nie ma zamiaru się odezwać. Wydaje mi się również, że myśli iż mówi ''w naszym języku'', ale tak naprawdę mówi po swojemu. Dowód na to można np. znaleźć w tym, że jak ja powiem do niego jakiś niezrozumiały ''bełkot'' (tak jak on) nic mi nie odpowie (Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodziło :vv).
Rodzeństwo. Raz je uwielbiamy a raz nienawidzimy. Czasem chcemy je zabić jednak jeśli przyjdzie co do czego potrafimy oddać za nie życie. Myślę, że ci którzy mają rodzeństwo zrozumieją o czym pisałam w tym poście a jedynakom pozostało tylko zgadywanie ;DD I pamiętajcie
BEZ WZGLĘDU NA TO CO RODZEŃSTWO ZROBI ZAWSZE BĘDZIEMY JE KOCHAĆ!
<33
To tyle na dziś. Jeśli już idziecie do krainy jednorożców życzę miłych snów a internetowym maniakom udanego poszukiwania filmików na YT ;D
Pzdr :**
PandziaaEma <33
Ma na imię Antoś-urodził się 15.05.14. Mały blondynek z głębokimi niebieskimi oczami.
Ma bardzo słodką twarzyczkę i duuże policzki (Tak xD). Bardzo lubi robić skrzywione miny. Rozumie dosłownie wszystko co się do niego powie, ale sam nie ma zamiaru się odezwać. Wydaje mi się również, że myśli iż mówi ''w naszym języku'', ale tak naprawdę mówi po swojemu. Dowód na to można np. znaleźć w tym, że jak ja powiem do niego jakiś niezrozumiały ''bełkot'' (tak jak on) nic mi nie odpowie (Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodziło :vv).
Rodzeństwo. Raz je uwielbiamy a raz nienawidzimy. Czasem chcemy je zabić jednak jeśli przyjdzie co do czego potrafimy oddać za nie życie. Myślę, że ci którzy mają rodzeństwo zrozumieją o czym pisałam w tym poście a jedynakom pozostało tylko zgadywanie ;DD I pamiętajcie
BEZ WZGLĘDU NA TO CO RODZEŃSTWO ZROBI ZAWSZE BĘDZIEMY JE KOCHAĆ!
<33
To tyle na dziś. Jeśli już idziecie do krainy jednorożców życzę miłych snów a internetowym maniakom udanego poszukiwania filmików na YT ;D
Pzdr :**
PandziaaEma <33
niedziela, 23 października 2016
Dzień dobry ;)
Mój stary blog pt. ,,Na tropie fistaszków'' został zawieszony. Nie mam właściwie na niego pomysłu i się do tego przyznaję. Straciłam wenę i całokształt wszystkich części. Często po prostu nie chciało mi się pisać i mówię to szczerze. Tego bloga założyłam po to, żeby się trochę oddalić od pisania ponieważ codziennie coś wymyślam ;) Nie jestem pewna jakie posty się tu pojawią i to jest całkiem spoko :DD No więc nie ma co tu więcej pisać po prostu
Pozdrawiam
PandziaaEma <33
Pozdrawiam
PandziaaEma <33
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)